PlanetMinis Forums banner

Search results

1-20 of 28 Results
Advanced Search
  1. Elvi?

    Roost Area
    Yup! That was us up in Denton at a Make A Wish event we did. Then we pulled in to Me Tastee or something by Denton Cycle Center and ate. That photo was going into eat. lol
  2. Oklahoma stunters???

    Stunt Minis
    I'm moving to norman. Enjoy some wheelies
  3. First and Only Grom in the U.S.

    Honda Grom / MSX125
    Not yet. It ships sept 9
  4. Lets see what everyones bike looks like

    CRF50
    Here are some of my fiddys
  5. First and Only Grom in the U.S.

    Honda Grom / MSX125
    I believe that will be one of my first pictures when I get it. Rockin the streets dressed as Elvis!
  6. First and Only Grom in the U.S.

    Honda Grom / MSX125
    Awesome photos! I cant wait till mine comes in. I have black on order
  7. 1972 Honda Z50 Build - Restomod bike Z50AK3

    Z50, CT70 and JDM Monkeybikes
    I started reassembling the bike. Installed the CRF50 motor and we are looking good!
  8. 1972 Honda Z50 Build - Restomod bike Z50AK3

    Z50, CT70 and JDM Monkeybikes
    Yeah, I have a blast cabinet and was thinking ill take the frame and swing arm down and repaint them. Then I read your Jack thread and I want to do all the little stuff like brakes and such. Hmmm. Well see i have two tanks that seems to be JBwelded. No good tanks. I have no good petcocks...
  9. 1972 Honda Z50 Build - Restomod bike Z50AK3

    Z50, CT70 and JDM Monkeybikes
    Then I got carried away and decided I may as well do a little restoration on it while Im in there. lol
  10. 1972 Honda Z50 Build - Restomod bike Z50AK3

    Z50, CT70 and JDM Monkeybikes
    I just picked up a stock CRF50 motor and everything I need to get it running with the newer motor. I started the swap tonight
  11. 1973 Honda Z50...A bike called "Jack"

    Z50, CT70 and JDM Monkeybikes
    Awesome man. I like. I'm going to do a similar resto on my crop duster z50. But I'm putting a stock crf50 motor in mine. CDI likes me more. Lol I love the stock blue! Sure you don't want to trade the blue for 1978 orange? Heh
  12. Elvis On A Monkeybike

    Z50, CT70 and JDM Monkeybikes
    Elvis on the 4th of July
  13. Will you purchase a Honda Grom?

    Honda Grom / MSX125
    I went to my local dealer and put my name on the list today
  14. The Dirty Memphis; Vegas or Bust

    Z50, CT70 and JDM Monkeybikes
    Come on Brian, cant you keep any bike without breaking it? You broke two bikes in one week? Haha Luckily you have a good sponsor!
  15. My new Z50Rrrrh, arrrh, arrrgh...

    Z50, CT70 and JDM Monkeybikes
    Haha. I know the code now! Sweet! Haha I know the code and am becoming more looney by the day. Sigh
  16. The Dirty Memphis; Vegas or Bust

    Z50, CT70 and JDM Monkeybikes
    Awesome man. Only a z50 can make an ugly green look good!! Lol
  17. The Dirty Memphis; Vegas or Bust

    Z50, CT70 and JDM Monkeybikes
    It lives!! Nice
  18. Powder coating questions

    Z50, CT70 and JDM Monkeybikes
    The powder coating shop will sand blast it before they coat it
  19. The Dirty Memphis; Vegas or Bust

    Z50, CT70 and JDM Monkeybikes
    We ride!!!
  20. 1972 Honda Z50 Build - Restomod bike Z50AK3

    Z50, CT70 and JDM Monkeybikes
    Hhaha. Will be used using the parts from my new 78 I think. Then I'll sell that one for parts.
1-20 of 28 Results
Top